Scrappar för fullt

I helgen kom jag in i ett riktigt skaparstim! Känns kul! Gjorde några LO till scrappiz, så de får jag visa senare. Sen har jag hakat på JP hobbys CC som pågår hela mars. Har för första gången köpt ett tävlingskit. Det är svårt men kul. Framförallt var det väldigt svårt att komma igång... Men jag gjorde ett kort och en LO dit igår, ska nog fortsätta idag hoppas jag.

Däremot kan jag visa mitt bidrag till
designats februaritävling. Tyvärr inget pris...



Ytterligare en LO från ALV-besöket-09. Kan nog bli ett helt album...
Tycker att min nya Martha Stewart-stans är väldigt fin!! Tycker att de röda hjärtana på det svarta blir gulligt och tufft på samma gång. Swirlen är pearlmaker på OH-plast.



Ja det var väl vad jag hade att visa denna gång! På återseende! :-)


Kommentarer
Postat av: Pi

Vad duktig du är!!! Jätte fint :D

Själv sitter jag mest å pular med kort, det är en livsfarlig hobby i alla fall! Man kan köpa HUR mycket som helst!

Kram kram å ha en bra dag <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback