Rapport från fjällen...

Japp, här är vi, i ett snöigt Hundfjället! Stella har gått i skidskola igår och idag, hon tycker det är roligt och tränar på att göra "glasstrut" med skidorna. Annars vill hon helst åka mellan mina (el morfars) ben. Det funkar ju också, men drake vad man blir trött i benen... Vi har hunnit åka en och annan gång i trollskogen, det är väldigt spännande! Ikväll ska vi gå på trollteater där, får se hur det är!
Imorrn eftermiddag har vi utlovat besök på Experium som är ett gigantiskt aktivitetshus med äventyrsbad. Ska bli spännande att se vad det är. Förväntningarna från lillfisen är stora kan jag säga!

Nu ska jag gå ut och titta på Igloobygget som Stella och morfar håller på med utanför stugan. Sen ska vi visst hinna med en sväng till pulkabacken för att köra lite snowracer innan teatern. Ni hör, det är ingen semester precis... ;-) Men det är oooh så härligt att vara här! Och underbart roligt att åka skidor igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Experium rockar fett! Barnen älskade äventyrsbadet,och simma ute var ju spännande.Det finns även ett lekland för barnen på bottenvåningen,dock får inte föräldrarna vara med då.Bio högst upp!



Kram på er!

2010-03-30 @ 16:25:38
Postat av: Camilla

Ja det var ju jag då som skrev ovan ;-)Var inte meningen att vara anonym

2010-03-30 @ 16:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback