Marsutmaningen hos Scraplagret

Japp, det var Scraplagrets marstävling som fångade mitt intresse härom kvällen. Man skulle styla om sitt bakgrundspapper på något vis och sedan fick man inte använda något mer helt papper, en fotomatta var ok. Därutöver skulle man klippa ur saker ur mönsterpapper och dekorera med. Sjukt kul utmaning!!
Direkt när jag såg den visste jag vilket papper jag skulle sätta saxen i. Har ett papper som jag köpte för väldigt länge sen med rosa, glittriga fjärilar och blommor på brun botten. Det var jättedyrt och är fint, men jag vet liksom inte hur jag ska använda det... Men nu passade det utmärkt!!


Bakgrundspappret jag valde var lite diskret mönstrat. Jag stansade ut fjärilar med min Epic och maskade med glimmermist i två nyanser. Det är en stackars fjäril till bakom fotot och blomrankan...



 Visste direkt vilket foto jag skulle använda och titeln med thickers satt också direkt! Sedan klippte jag ut lite fjärilar och blomrankor för att dekorera min LO med! Några fick lite glossy accents på sig, jag fjuppade ut lite bling här och där... Sedan hittade jag en ensam blomma som passade bra med rankan i vänsterhörnet.




Och vips var den klar!! Och min inspiration åter känns det som!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Grymt snygg vännen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback