Kort

Jag har ju utlovat bilder av mina alster från helgen, men jag har helt enkelt inte haft tid och möjlighet att fota. Fotade dock några kort jag gjorde under träffen nu ikväll så de kan ni få se...
Först ut är ett kort som jag gjorde till kittävlingen, det fina nyckelpigepappret låg i goodiebagen. Väldigt vårigt och härligt!!



Inspirerad av mina kära scrapvänner som var på kryssningen nyligen och kladdade loss med distresser, var jag ju givetvis tvungen att testa! Apkul! Vet inte hur många dynor jag kom hem med till slut... ;-)
Jag gjorde ett kort till söndagens lifttävling.



Slutligen gjorde jag ett kort till en annonsutmaning på söndagen. Jag inspirerades av de många rutorna samt den vita och lila färgen. Ni ser också min fiiiina fjärilspunch! (en av de tre jag köpte under träffen...)



Japp, det var vad jag tänkte bjuda på ikväll! Nu ska jag sova tänkte jag! Lilleman har varitl lite styrig några nätter nu och idag har jag jobbat så då var det upp med tuppen.

Kommentarer
Postat av: Pi

Tjusigt tjusigt!

Var det ugglan du höll på med när vi hälsade på?

Tycker man får extra pyssellust nu när det kvittrar i varje buske och solen värmen när man går ut :D



Hoppas lillskrutten inser hur underbart skönt det är att sova på nätterna :P

KRAM

Postat av: Anonym

Japp, det var den ugglan! :-)

2010-03-25 @ 07:51:59
Postat av: Maria Svantesson

Det var mycket att läsa ikapp idag. Kul! Nyckelpigepappret var ju hur sött som helst. Jag fattar inte hur du hinner pyssla så mycket. Själv orkar jag bara slösurfa när barnen väl sover...

Kramar

2010-03-25 @ 20:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback