Tjohej

Hmm, en rubrik ska man ju ha...

Åh vilken sommarvärme vi fått, härligt!! Igår, den varmaste dagen hittills jobbade jag 6.45-21.30... Försökte mig på att gå ut på min rast, men stödstrumpor och tokvärme går inget vidare ihop, så jag gick in rätt snabbt! ;-) I helgen ska det ju också bli supervarmt och även då ska jag jobba. Men sen ska jag ju vara ledig ända till september så jag hinner nog få fina dagar! Och snart är det ju även dags för Grekland... Skööönt!

Inget pysslat! Pysselbordet ser ut som ett katastrofområde, men jag bara o r k a r inte ta tag i det... Det får vara! Tänkte visa en LO som jag hade med på scrappiz igår. Man skulle scrappa endast ett litet foto (mindre än 10x15).



Mitt foto är 10x10 och är från när vi målade nya hallmöbeln, självklart skulle Stella hjälpa till! Min duktiga tjej! Premiär för min Doilystans tror jag bestämt... Love it! ;-)



Idag har maken jobbat sin sista dag, så nu är vi snart lediga hela familjen! Härligt!! Ha en fortsatt skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Gött med semester vännen!! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback