Liten

Tänk att min lilla, lilla bebis redan är en liten pojke... Rotade i fotohögen häromdagen när jag skulle scrappa och hittade det här:



Där var han inte gammal... Stoltaste storasystern! <3
Den gigantiska blomman fick jag från Stellas. När man beställde där fick man lika mycket till, många saker som jag inte skulle köpt själv, men det är ju roligt!



Min nya grej är collagebilder... Jag leker hejdlöst och har väldigt skoj, fniss. Har roat mig med att göra månadsbilder, det är ju något jag har tänkt länge men inte kommit mig för med. Tänkte framkalla dessa nästa gång jag beställer!

Nu ska jag väcka lillprinsen och se om han vill äta lite. Sen ska vi åka och nosa på kusinen, ÄNTLIGEN!! Ska bli underbart mysigt!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

De växer alldeles för fort!!!

Men var tid har ju sin mysighet.... men just det där första, mini lilla kunde ju få vara lite lite lite längre :D

Ha så mysigt min lilla pytte bebisen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback