Alster från gårdagen

Jag utlovade ju LO's från gårdagen... Den här blev jag otroligt nöjd med:



Fick en liten vision och kapade fotot i tre delar. Jag tycker att det blev superfint! Tur är väl det för jag tycker väldigt mycket om fotot... Men det går ju framkalla igen och igen! :-)
Lite detaljbilder är ju alltid roligt...



Jag gjorde en LO som jag inte blev nåt vidare nöjd med, men jag visar den ändå.



Man kan ju inte bli jättenöjd med allt...
Gjorde en tredje LO, men den ska vara till Scrappiz, så den får ni vänta på ett tag!


Vill passa på att flagga för en tävling på
Skrotboken där man kan vinna jättefina silverörhängen, skynda dit och läs, det är inte så många dagar den pågår!!

Kommentarer
Postat av: Miaa

Oj, vad du är duktig! Jag hamnade här från Scrappiz bloggstafett och har nu din blogg bland mina favvisar! Tack för din inspiration!



Ha det så bra!

/Miaa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback