Semester!!

I helgen jobbade jag mina sista pass innan jag börjar jobba "på riktigt". Med andra ord är jag ledig till den 6 september!! Jag upprepar, den s j ä t t e september!! Även att jag varit föräldraledig länge nu känns det lite speciellt eftersom jag ändå har jobbat en del extra uder hela våren.
Nu är vi iallafall lediga tillsammans i massor av veckor, underbart!!

Pysslande är det fortfarande ruggigt uselt med! Ska ta med alla kameror till Grekland och förhoppningsvis ta massor av inspirerande bilder...

Jag kan idag visa en LO som jag gjorde till Skaparlustens DT-sök.



Jag är supernöjd med den här layouten, tycker att färgkombon är härlig! Turkost är ju väldigt fint... :-)



Nähä, nu ropar min nyplanterade häck att den är törstig... Härligt med fint väder men det innebär mååånga timmars vattnande! :-) Ha en skön sommarkväll, det tänker jag ha!

Kommentarer
Postat av: Eva G

Hallå på sig! Superfin lo (som vanligt)! Skönt med ledighet tillsammans. För egen del jobbar jag ju hela sommaren, men det känns ok, iallafall efter första dagen;-) Ha det bra i Grekland.



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback