Pysslar massor

Japp, jag är inne i ett stim! Jättekul! Var hos Camilla och scrappade i torsdags och sedan dess har det hållit i sig, men jag har inte fotat ännu. Dessutom är en del av alstren sånt som jag inte kan visa just nu, men lite nytt ska jag allt lägga upp här! :-) Kanske tom fotar idag...

Annars rullar det på här hemma. Vi skottar snö och funderar på var vi ska slänga den... Det ska visst komma mer imorrn och på onsdag. Vet inte riktigt hur vi ska komma ut med bilen om vallarna blir större, det är precis att det går nu. Vi får byta till en mindre bil helt enkelt... ;-)

Jag kör med LCHF sedan en månad, det går bra även om det inte blivit nån dramatisk viktminskning än, men jag hoppas att det kommer! I helgen har jag dock fuskat, men det var första gången tror jag, så det känns helt ok. Har äntligen köpt mig mitt träningskort och varit iväg och tränat några gånger också, så det känns som att det finns hopp! :-)
Nu ska jag sluta pladdra och ordna frukost till barnen!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad kul att du oxå har hoppat på LCHF-tåget. Ska bli spännande att följa hur det går för dig. Håller tummarna att resultet snart visar sig.

Kram Åsa

Postat av: Sandra

Varför lyckas vi aldrig hamna hos Camilla och scrappa samtidigt? Nåja, härligt med stim! Själv får jag nästan inget gjort här hemma, så det är tur det finns möjlighet till lite träffar då och då!

Kram, Sandra

2010-02-08 @ 18:58:13
URL: http://smamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback