Nyfödd

Jag knåpade ihop ett bidrag till skisstävlingen hos Pysseltagen. Moma hade gjort den fina skissen som lockade mig att plocka fram bilder på vår lille nyföding!



Fotona är ganska usla. AT-läkaren som var med på förlossningen tog bilderna, hela hon syns med sin skugga, men vad gör väl det!? Jag och maken syns sällan tillsammans på bild och här har vi ju dessutom vår underbara prins med oss! Älskar såklart fotona med skuggor och allt! :-)







Nån som har lagt märke till att jag har pippi på spets för tillfället?! Tycker det är såå snyggt och användbart. Särskilt fina är ju de här färglada varianterna...

Jag jobbade igårkväll och idag, sen var det bråttom hem för att städa av det värsta inför lite födelsedagsfirande av mannen... Nu är jag helt slut, men har ändå så svårt att gå och lägga mig. Det är ju så skönt när resten av huset sover, njuta av lugnet...
Morgondagen lär väl bli lugn, de har ju sagt att man ska hålla sig inomhus. Vi som skulle åkt till Norrköping... (och förra helgen blev det ju inte av eftersom jag körde fast bilen i snödrivan om ni minns...) ;-) Nåväl, det kan ju vara skönt att vara hemma alla fyra och slappa!

Nähä, nu ska jag ta tag i nattningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback