Ny LO och oväntat besök

Här kommer mitt bidrag till januaritävlingen som designat hade i sin blogg. Det var en skiss man skulle skapa efter.



Det bidde återigen en sommarLO! Jag har bestämt mig för att scrappa gamla bilder tills det är dags för Linköpingscrap. Då ska jag beställa nya foton! Måste ju använda de jag har, det är ju massor... Men visst känns det roligare med nya!



Och så den lilla detaljbilden...

Vet ni, nyss när jag satt här och laddade upp bilder och pimplade kaffe råkade jag kika ut genom fönstret. Där gick dessa små sötnosar:



Fattar inte att de vågar sig så nära husen mitt på blanka dagen... Dessutom kör de med stora avverkningsmaskiner precis intill, så de måste vara jättehungriga stackarna! :-( Jag blev hur som helst tvungen att rycka ur kameran och fota dem genom fönstret...

Nu ska jag ta och städa lite innan resten av familjen kommer hem! Bäst att passa på att dammsuga när den minsta hjälpredan är borta, han är nämligen tokig i dammsugaren så det är näst intill omöjligt att använda den när han är hemma... :-) Gullungen! Han gillar även diskmaskinen supermycket! Vågar man hoppas att det håller i sig?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback