Lata sommardagar

Jag bestämde mig för att prenumerera på det nya kitet från Mollys scrapbooking. Har varit sugen på ett kit länge, men tycker att det verkar dyrt och meckigt att  beställa från USA, så det här kändes perfekt! Med det första kitet kom en utmaning att skapa något med temat lata sommardagar! Eftersom färgerna och temat passade ypperligt till Kretabilderna scrappade jag sonen och maken i poolen.



Lite vit cardstock som fått glimmermist på sig och journalingspoten är det enda som inte kommer från kitet.

När jag fortsatte leka med kitet gjorde jag en till lat layout, som jag faktiskt är supernöjd med. Men det är bara bakgrundspappret och vimplarna som är från kitet, så jag kan väl inte gärna kalla den mitt bidrag... Visar den iallafall! :-)



En mycket enkel (som vanligt) LO, tyckte att pappret hade nästan allt... Behövdes inte mycket mer...

Kommentarer
Postat av: Lilo

Hallå där! Superfina båda två!!! Läckert hur du delat på trädet! Kul att du antog utmaningen, du har en lott nu i kitutmaningen! =)

Postat av: Sandra

Läckra! Kul att du är igång igen också! Jag åker på scrapträffen imorgon, men eftersom Martin är borta blir det med tjejerna. Så jag misstänker att

1. vi blir inte där så länge

2. jag kommer inte få något gjort...

Men Linn och Julia blir å andra sidan glada!

2010-08-13 @ 21:32:08
URL: http://smamirakel.blogg.se/
Postat av: Linda

Grattis till vinsten! Layouten är jättefin, gillar verkligen hur du har använt papprena.

2010-09-01 @ 16:18:35
URL: http://www.kreativgegga.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback