Sköna söndag

Jamen visst är det väl ganska skönt med söndagar? Om man inte som jag ska jobba idag förstås... ;-) Igår tittade jag på Millenium och scrappade lite, det var en alldeles lagom lördag! Jag blev dock inte riktigt klar så den kan jag inte visa, men jag har lite LO's liggande sen Linköpingscrap har jag insett. Tänkte bjuda på en sån idag!



En väldigt enkel LO i dotterns favvofärg! Fotot har min kära kollega
Anitha Carlsson tagit. Kika gärna på hennes bilder, de är fiiina!
Hon har även tagit fotot på nästa LO.



Den här gjorde jag till någon tävling, men eftersom jag har teflonminne minns jag inte riktigt... Tror dock att det var en lift?!

Nu ska jag se om min son vill sova middag så jag kan måla en gång i hallen innan det är dags att ge sig iväg till jobbet! Ha en fortsatt skön dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback