minialbum

Idag tog jag mig i kragen och fotade minialbumet om familjen som jag gjorde färdigt i helgen. Fattar inte varför jag inte gör såna oftare, det är ju superkul att göra och lika kul att kolla i. Perfekta presenter dessutom! Jag ska göra fler i fortsättningen...



Monogrammet färgade jag in med versa watermark i kanterna och embossade med rött glitter, det föll bort lite på kanten i själva processen, men jag bestämde mig för att det inte gör något...



Pappans sida...



Mammans sida...



Stellas sida...



och Villes sida...



Och sist men inte minst huset vi bor i. I tjusig vinterskrud dessutom! ;-)
Men nu är sista snön näääästan borta. Det finns pyttelite kvar i de två högarna, men jag gör mitt bästa för att sprida ut dem och påskynda processen! :-D

Nu ska jag verkligen sluta häcka framför datorn, har flera projekt att ta tag i idag! På återseende!

Kommentarer
Postat av: Eva G

Men vilket fint album du har gjort. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback