Mera bokinspiration...

Jepps, jag gjorde en LO inspirerad av en bok till Skrotboken också... Den här gången hittade jag boken när jag städade upp efter sonens framfart i bokhyllan. En av favvosysslorna är att riva ut böckerna. Och när jag plockade där hittade denna bok:



Tycker färgerna är härliga och bestämde mig för att använda dem!



Jag färgade in pappret med distresser i två färger, använde samma dynor att stämpla fina fjärilarna med! Ett foto i sepia och en grön titel, sen är väl saken biff?! Lite spets och bling går ju alltid hem också!
Egentligen skulle jag väl ha använt mitt "Spotlight" till titeln, men jag gjorde den i fjällen och orkade inte släpa med mig Epic:en dit... Dessutom kanske det måste finnas gränser... ;-)



Igår var jag riktigt produktiv med tanke på rådande omständigheter... Gjorde en och en halv LO! Eller förresten, jag gjorde ju klart en till. En och två halva då... :-)

Vet ni, prinsen har fått dagisplats!! Tjohoo!! Jag har varit lite orolig faktiskt, för det är ganska så fullt här, men nu känns det väldigt bra!

Kommentarer
Postat av: Johanna N

åå va snyggt!!!

hmm kanske man ska börja använda distresser nångång?hehe

2010-04-28 @ 15:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback