***Kärlek***

Förra veckan hade jag en LO på Scrappizbloggen där ÅsaM utmanat oss att använda spillpapper.

Jag kom att tänka på ett kort jag sett i Scrapbooks etc där någon hade stansat en massa hjärtan, så ville jag också göra. En fotomatta med hjärtan och sedan lite bling, så behövdes inte mer... En titel också, förstås! :-)

Jag är så sugen att scrappa för stunden, men tiden vill liksom inte infinna sig... :-( Min söte son har kommit in i nåt stim där han vägrar sova på kvällen. 22 både igår och i lördags... Lite sent tycker jag! Vem orkar dra igång något då? Igår pillrade jag lite med en påbörjad LO bara för att det kliade så i fingrarna. Jag var egentligen supertrött efter jobbet, men satt en halvtimme i ren trots. ;-P

Nähä, man kanske skulle släppa greppet om datorn och gå ut och hänga tvätt i vårsolen!


Kommentarer
Postat av: Annika

Åååh, så snygg! Stor risk att jag CASE:ar den....

Postat av: Sara

Tack! Kör på bara, men glöm inte att visa den för mig! :-D kram

2010-04-26 @ 15:14:47
URL: http://snorsk.blogg.se/
Postat av: Eva G

Såg den på Scrappiz och tycker den är helt underbar, så fin :-)

2010-04-26 @ 18:42:38
URL: http://eagessonspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback