Inget är som vädret i april...

Vilken förvåning jag kände när jag drog upp rullgardinen i morse och det var snö på taken. Jag tycker det är bättre när himlen är blå och solen skiner... Men man ska väl inte klaga! ;-)

Scrappizbloggen idag har jag med en LO som jag inspirerats av ett bokomslag. Det var Milla_80 som utmanade oss och jag hittade en gammal favoritbok, Påven Johanna. Fantastisk bok, läs den om du inte redan gjort det!! Jag inspirerades av färgerna och upplägget på bokomslaget. Vill du se hur boken ser ut får du gå in på Scrappiz. :-)



Igår var det ett inlägg där Petra utmanat oss att skapa så rivet och skitigt som möjligt. Jag gjorde ett bidrag som blev så här.



Jag kladdade ner mitt cardstock med två olika distresser, stämplade med samma dynor och mistade med glimmermist. Bilden är från sonens ettårskalas.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, ja om det bara var snö! Här haglade det stora korn innan, och nu är marken vit av det... Fast det försvinner väl fort igen som tur är! Tror minsann du är inne i en "kladdperiod"? Den till bokomslaget är extra läcker tycker jag!

Postat av: Eva G

Vilka fina Lo. Läckert med bandet med pärlorna och hjärtana.

2010-04-21 @ 22:10:17
URL: http://eagessonspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback