Hemma

Stella och jag kom hem sent i fredags kväll efter en härlig vecka (eller nästan iallfall) i Sälen. På torsdagen lossnade det för henne och hon kom på grejen med skidåkning. Hon åkte knapplift själv och körde slalom, vi fick knappt hjälpa henne i uppförsbackarna längre och hon ville helst inte åka hem och äta lunch... :-)
Morfar och hon byggde klart igloon, den blev supertjusig!!



Och min käre far var väldigt nöjd, han har nämligen aldrig byggt en igloo förut. :-)

När vi väl kom hem på fredagen och jag somnat skönt i min egen säng, väcktes jag av lillprinsen som spytt ner hela sig och hela sängen... Proceduren upprepades några gånger och sedan har han varit lite hängig hela helgen. Igår var han jätteslö och ville inte dricka överhuvudtaget, jag var riktigt orolig ett tag. Men efter att jag sprutmatat honom med cocacola i några timmar var han ganska pigg igen! Och än så länge verkar magen lugn!
Men gissa vem som fick ta över eländet nu? Mamman såklart! Underbart att bo på toaletten... Känner mig dock lite bättre nu, så jag hoppas att jag är frisk imorrn!

Just ja, hade ju tänkt visa en LO som jag gjorde i fjällen...

En liten LO om sonens tveksamhet till gröt och annat ätbart...

Tycker de luddiga thickersarna är ganska söta! De har legat i botten av väskan länge för att de är så dåligt förklistrade... Men jag har ju faktiskt annat lim! :-)
Nu ska jag gå och lägga mig en stund medan sonen sover.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch, din stackare! Krya på dig!

Kram, Sandra

Postat av: Pernilla

Ni verkar haft det super gött uppe i snöbackarna!!! Riktigt avundsjuk :D



Trist bara att välkomnandet hem blev så... kladdigt :(

Krya på dej tjejen!

KRAM

2010-04-07 @ 19:09:50
URL: http://pi.digeshult.se
Postat av: Sara

Tack, jag är frisk nu! :-) Ja, min son såg lite förvånad ut när vi möttes i duschen på nattkvisten... Lille gubben! <3

2010-04-07 @ 22:30:29
URL: http://snorsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback