Receptbok

Jag fick en hel hoper barnmatsrecept mailade till mig av min kollega Linda. Skrev ut dessa och tyckte att det såg ju för tråkigt ut med de där stencilerna. Tog fram BIA:n och fixade till en pärm till de stackars papprena. Nu känns det ju tom roligt att ta fram dem! :-)
Stella blev mäkta avis när brorsan fått en egen receptbok. Hon har avkrävt mig en "kokbok" med sina favoritrecept... Tål att tänkas på ett tag. Pannkakor och mamma scans?! Men något ska hon få! :-)

 



Jag tycker allt att den blev ganska fin! Hoppas Ville gillar den också... Finns en massa blanka sidor i också, så man kan fylla på allt eftersom...

Nu borde jag ta tag i det sista adventspysslandet... Har lite stjärnor kvar att hänga upp och lite städning här och där...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback