Färgutmaning

Återigen är det Pappersbiten som har en utmaning. Denna gång skulle man använda färg på sitt alster, gärna mycket! :-) Färg är ju som bekant nåt jag är lite insnöad på för stunden, så jag kunde ju inte alls motstå denna utmaning!!



Det är vit cardstock (även om den ser gråbeige ut... skruttväder... ;-)) Jag har använt glimmermist sweet pea och graphite. Det stora hjärtat är urklippt på fri hand i overheadfilm, sedan har jag kluddat loss med akrylfärger; svart och rosa. Ordet "älskade" är stämplat med en stämpel från Minelle i först en ljusrosa nyans som ligger som en skugga (som heller inte syns på fotot) och sedan i svart över.
Den är väldigt mycket finare i verkligheten kan jag säga. Man ser ju inte hur glittrig och fin den är... :-( Ville är skrivet med thickers och de är också glittriga men det syns ju inte heller.

Nähä, dags att göra lite nytta! Måste röja lite så det kan bli fredagsmys sen! :-) Trevlig helg!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt med färgstänken!

Snögubben kommer från Octoberstamps.

Postat av: Veronica

Oh vad underbar! Jag älskar ganska enkla Los och den här var ju enkel och ändå spännande med roliga detaljer.



Tack för kommentaren hos mig. Jag måste ju dock erkänna att jag oftast bara ritar stygnen och syr alltså inte på riktigt.

Hoppas du har eb fin kväll /veronica

2009-11-15 @ 17:46:44
URL: http://ulligagulligasaker.blogspot.com
Postat av: Veronica

oj då, jag var visst inloggad på andra bloggen men det är alltså scrapparvonkis :-)

2009-11-15 @ 17:47:29
URL: http://ulligagulligasaker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback