Tiden går...

Ja, fort går det! Ville är redan åtta veckor. Stora killen ju! :-) Fast det här fotot är faktiskt några veckor gammalt... Men ändå...



Det är ju alldeles underbart att vara mammaledig den här årstiden. Man får verkligen njuta av naturen och solen när den visar sig!
Här hemma väntar trädgården på att få en ansiktslyftning på framsidan. I kristi himmelsfärd-helgen ska det läggas plattor och fixas. Ska bli jättekul att få lite mer ordning. Längtar efter att få plantera och pyssla lite. Vill helst inte ta tag i det förrän jag vet hur det blir på framsidan.

Pysselsuget är väldigt stort för tillfället, dessvärre ges inte mycket tid till det då Ville helst vill umgås med sin mamma för det mesta. Men det är ju väldigt mysigt och under en begränsad tid, så jag får försöka hålla mig...
Snabbscrappade dock en LO till skissutmaningen på scrappiz häromdagen. Den blev jag nöjd med och hoppas att jag får tummen ur och skickar in den också...

Nähä, nu är det dags för lite kaffe innan det är dags för promenad till dagis och hämtning av storasyster.

Kommentarer
Postat av: Petra

Guud, så söt han är!! Kul att få se honom.

Nu ska jag ta tag i middagen. Ha det gott! Kram

Postat av: Sandra

Åh, vad roligt med lite uppdatering! Sån liten sötnos! Det skulle vara så kul att ses, men tiden går så fort och helgerna är rätt bokade ett tag nu, så vi får väl se när det kan bli.

Kram, Sandra

2009-05-11 @ 22:52:57
URL: http://smamirakel.blogg.se/
Postat av: Camilla

Nämen så goo han är!!! Kul att få kika på honom här

Kram till er!

2009-05-12 @ 16:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback