inget är som väntans tider...

... jag vet... Det är väldigt lugnt i magen, bebisen verkar inte ha planerat att titta ut ännu.
Undrar om jag kommer kunna var med något på vår stora scrapträff i helgen. Hade ju varit jätteroligt, men jag är tveksam till vad jag orkar. Vi får se...
Det händer inte mycket här hemma. Inget pysslande fast jag går hemma hela dagarna och slöar. Inspirationen vill helt enkelt inte infinna sig. Hoppas den återkommer om ett tag. Ska försöka städa upp lite i min otroligt stökiga scraphörna också, det kanske känns skojigare att sätta sig då ;-)
Stella väntar också otåligt på att få bli storasyster. Hon undrar när det egentligen är bebisen ska komma, för det är ju faktiskt mars nu!

Nästa gång jag skriver hoppas jag kunna tala om att jag har blivit tvåbarnsmor...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej hopp! Förstår att att det börjar bli tråkigt att vänta nu, men det är klart du måste komma till träffen om inte bebisen bestämt sig för att komma ut innan! Om inte annat så kan du ju sitta och prata bort lite tid! Men jag vet inte riktigt om jag ska skriva att jag hoppas vi se i helgen eller inte... ;-)



Kram, Sandra

Postat av: Eva G

Hallå vännen! Kul att höra ifrån dig. Jag hoppas att vi ses nåt i helgen iallafall, om inte annat när jag hämtar sponsorsakerna. Sköt om dig



Kram Eva

2009-03-12 @ 11:47:54
Postat av: Jenny

Oj ska ni bli flera vad kul.

Skrev ett inlägg någon annanstans än här ,,,men du kanske inte ser det .

Jag har ev snubblat på en ny hobby.eran scrapping ..

Kram Jenny

2009-03-19 @ 08:20:34
URL: http://jennyringblomman.blogspot.com/
Postat av: Anna G

Hoppas att allt är bra med dig och att du snusar liten bebis nu....



kram Anna

2009-03-19 @ 12:29:10
URL: http://annag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback