Sommar, sommar, sommar...

Åh, så härligt det är!! Även om jag ibland kan tycka att det är liiite väl varmt, är det ju alldeles underbart med denna sommarvärme! Så enkelt att sysselsätta det stora barnet! Den lille tycker nog det är lite besvärligt ibland, särskilt när vi ska åka bil.
Jag och barnen var i Örebro i slutet av veckan och hälsade på min far och hans fru. Det var väldigt trevligt! Vi ses ju inte jätteofta, så det är mysigt när man hinner träffas lite längre! Stella och morfar var på ett lekland, jag och Elisabeth var på stan och shoppade lite. Sen spelade vi äventyrsgolf, vilket Stella tyckte var ganska spännande. Särskilt när bollen ramlade i vattnet. Hon kom på att man kunde fiska upp den med skon... Alla sätt är bra... ;-) Ville var mest bara glad och nöjd. Otroligt duktig faktiskt! Till och med bilresan gick utmärkt, jag hade oroat mig lite för den.



Prinsen växer...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men åh så fin!! Hoppas vi kan ses snart!



Kram

Postat av: Sandra

VIlken liten sötnos! Skönt att det gick bra med bilresan, förstår oron innan eftersom jag själv ofta har varit likadan. Nu består oro över om någon blir kissnödig välidgt akut och man är på motorväg, annars brukar det funka väldigt bra! Hoppas också vi kan ses snart, kanske en liten träff och scrappa snart?

Kram, Sandra

2009-07-05 @ 09:54:44
URL: http://smamirakel.blogg.se/
Postat av: Eva G

Men oj vad fort det går. Vi kanske kan ses nån gång. Ha det bra i sommarvärmen. Kram Eva

2009-07-05 @ 22:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback