Förkylningstider

Här var det ju som vanligt inte uppdaterat på evigheters evigheter. Har skapat en del på sistone men inte orkat fota/scanna. Är nog en väldigt lat och trött person för tillfället... Fast nu har jag äntligen gått hem på havandeskapspenning, det är mycket skönt! Underbart att kunna ta saker i sin egen takt och att kunna lägga sig och vila mitt på dagen, I like!!
Den här veckan har tyvärr präglats av sjukdom... Stella fick feber natten till i måndags och har haft sedan dess. :-( I tisdags kom förkylningen (som hon glatt delade med sig av till mamman).
Troligen är det influensan hon har åkt på, jag tycker så synd om henne. Idag har hon varit riktigt ynklig för första gången på hela veckan. Men hur länge orkar man ha 39 graders feber och knappt få i sig mat. Mammahjärtat blöder...
Jag HOPPAS verkligen att det vänder snart så hon kan få leka med sina kompisar och hitta på något kul, den här veckan har ju inte bjudit på särskilt många överaskningar.

Förra helgen hade vi som fixar den stora scrapträffen i Linköping en egen liten scrapträff, det var himla trevligt! Kul att träffa alla igen och kul att vi fick sitta stilla och skapa tillsammans. Normalt sett brukar vi ju alltid springa omkring när det är träff... Återstår att se om jag kan vara med på nästa stora träff som går av stapeln 15-16 mars... Hoppas, hoppas!
Nästa gång jag uppdaterar ska jag försöka få med nån bild av nåt slag för att skoja till det lite... Men jag kunde ju inte låta det stå god jul längre... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback