Måndag igen...

... sportlovsmåndag till och med! Och snö finns det för en gångs skull!!
Här hemma finns det ganska mycket snö faktiskt och vi har varit ute i det underbart vackra vädret i helgen och njutit av sol, snö och snowraceråkande Stella! Själv har jag mest stått som en stamp i backen och tittat på när far och dotter slitit uppför och fnittrat nerför:-)
I hagen bredvid vårt hus finns en utmärkt backe för snowracing. Lite halvfarligt att Stella inte riktigt lärt sig svänga än bara. Jag har hjärtat i halsgropen varje gång hon åker utför... Men igår em verkade hon ha fått in tekniken lite bättre, så nu kanske staketet kan undvikas i fortsättningen...



Själv är jag barnsligt förtjust i kombon snö och sol och bara älskar att vara ute i naturen när det är så vackert!!





Igår åkte vi till Sätravallen för lite pulkaäventyr och blev väldigt förvånade över att det var massor av bilar och människor där. Sist vi var där var det lite som en spökstad (nåja, spökstugby??) och allt kändes övergivet och ensligt. Nu var det massor pulkaåkare, skidåkare, pimplare och flanörer. Trevligt!!
Tyvärr är bilderna från gårdagen kvar i kameran...


Kommentarer
Postat av: cicki

Roligt att du är inne och kikar på min blogg ibland. Vilka härliga bilder! I nyköping är allt bara grått och ruggigt :( Kan tänka mig att du har stor mage nu, mysigt! Jag saknar min massor. Jag kommer från gävle, det är inte sätravallen där du skriver om...? Kram

Postat av: cicki

Akvariet höll! Men det knakar och brakar mest hela tiden, är väl jag som är nojig! Valle, vår lilla nattuggla sover redan så jag ska försöka krypa ner och sova lite jag oxå. Brukar lyssna på ljudbok tills jag slocknar. Ha det gott med familjen och liten i magen! Kram

2009-02-17 @ 22:45:36
URL: http://bollviks.blogg.se/
Postat av: Articcisters

Hej!

Det var så länge sedan jag var ute på bloggrunda och nu tänker jag ta tag i detta igen.

Jag behöver vila ögonen lite på färg och form så jag hoppade in hos dig en stund.





Underbara vinterbilder.



Lisbet

2009-02-23 @ 13:11:39
URL: http://articsisters.blogspot.com
Postat av: Petra

Härliga vinterbilder, även om jag just nu önskar mer vårlikt väder ;)

Hoppas att allt är bra med dig och magen!

Jag har utmanat dig i min blogg.

Kram / Petra

2009-03-02 @ 22:43:02
URL: http://petraunne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback