lite nytt

Det skapas faktiskt litegrann här hemma även om det inte syns så mycket i bloggen... Idag har jag fotat några layouter som jag gjort på sistone, sen har jag en del som jag inte kan visa just nu... :-)

Först ut är en LO med V modell pytteliten och T när de myser i soffan.



Sen kommer en vit LO. Gjordes från början till en monokromatisk tävling, men jag skickade som vanligt inte in... Har länge varit sugen på att testa att skapa bara i vitt, det var riktigt roligt! Fast på vissa av molnen som är urklippta ur ett papper är det liiite blått. Titeln är en låt av bob hund som var en partyfavvis för ganska många år sen nu. Trallala lilla molntuss, kom hit ska du få en puss... :-)





Eftersom jag var uppe i varv och inne på det monokromatiska tänket gjorde jag en orange LO av bara farten... Bilderna kommer från makens och svärfars årliga fisketävling med svärfars jobb. Sista gången (han är pensionär nu) fick Stella följa med, och visst fick hon en liten fisk!!



Lite närmare bild på firren:



Det var nog allt jag har att visa den här gången!
Imorse var jag på dagis och kollade in de söta små luciorna, tomtarna och pepparkaksgubbarna. Som vanligt väldigt gulligt! :-) Tyvärr blev det bara något kort som blev ok. Lite synd, men det är ju svårt när alla ska slänga fram sina kameror och barnen är trötta på att stå still. När dessutom glittret kliar så man måste ta av kronan är det ju kört. ;-)
Nähä, nu ska jag försöka göra lite nytta också idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback