lite gammalt...

Upptäckte att jag har lite gamla LO's liggande som jag inte visat. Och det uppdateras ju inte precis varje dag härinne, så jag tänkte att det kunde vara trevligt att visa några...

Den första gjorde jag på en miniträff hos Sandra. Både fjärilen och alfabetet är lånat av henne. Måååste köpa fjärilen, den är ju så snygg!!



Även nästa kommer från den träffen. De små hjärtana i hörnet har jag gjort i krympplast och embossat. De blev väldigt små, men ganska söta... Rubriken är stansad i filt.



Nästa vill jag minnas är gjord efter Minelles månadsskiss. Tror tom det är min skiss, men jag är inte hundra.... *teflonminne* Den snygga journalingstämpeln är Minelles egen.



Nu tycker dottern att jag är tråkig, så nu måste jag stänga av datorn och ge mig ut i höstsolen. Sämre kan man ju ha det! Hej så länge!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, dem känner jag ju igen! Har Camilla fått tag på dig? Vi bestämde lite snabbt att vi ska ses hemma hos henne imorgon, vore jättekul om du också kommer om du har tid!

Kram!

Postat av: Bea

Kul att se lite livstecken igen (från en som uppdaterar loggen sååå ofta - not)! Härliga LO:s.

Ses vi på träffen i helgen?



/Bea

2008-09-10 @ 11:45:51
URL: http://bhu136.blogspot.com
Postat av: Anna

Vilka fina LO's, gillar den med skorna =). Jag är jättesugen på att scrappa men behöver handla lite grejer... fick förresten tips från en kompis om en ny webshop www.scrapqueens.se som skall öppna. Dom har en enkät där man kan vinna 1000 kronor! Kaske nåt att satsa på :-)

2008-09-18 @ 20:03:03
URL: http://Har ingen ännu
Postat av: Cecilia/Fin_Honey

Kikar in och säger hej och du gör super fina layouter och kort

2008-09-21 @ 19:02:39
URL: http://misspyssel.blogspot.com
Postat av: Åsa

Oooo, vilka fina lo:s! Blev helt KÄR i den med de prickiga stövlarna. Tänk vad man kan hitta när man surfar runt lite.

2009-01-11 @ 20:06:20
URL: http://grotting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback