Tiden går fort...

...sägs det, men jag vet inte om jag håller med just nu... Det är fortfarande långt till mars iallafall... ;-)
Tror eventuellt att min blogg är den sämst uppdaterade i världshistorien, men jag har liksom inte haft varken tid eller ork. Har jobbat som en tok sista veckorna och har varit helt slut när jag kommit hem! Nu stundar några lite lugnare veckor, det blir väldigt skönt! En bra sak har dock varit att jag varit ledig på helgerna massor av veckor i rad och det är verkligen en lyx.
Den här helgen har varit lugn och skön. Igår städade vi lite här hemma sen åkte vi in till stan och gick Novemberljus-promenaden. Det var riktigt mysigt och massor med folk! Blev riktigt förvånad, trodde faktiskt inte att det var så många som gick...








Stella hittade en "pinne" mot slutet av promenaden och blev väldigt glad...


Det var en trött familj som satte sig i bilen en och en halv timme senare... Stella ville soooova och mamman hade sammandragningar... Men det var trevligt iallafall! Och pizza fick vi äta när vi kom hem!

Kommentarer
Postat av: Christine

Hej!

Vilken fin blogg du har och jösses vad duktig du är på scrapping. Om man kan säga så? För någon månad sen visste jag inte riktigt vad det var men nu har jag lite koll på läget i alla fall :)



Vilken söt tjej du har! Hon måste tycka att det ska bli skoj att få ett litet syskon. Ha det så mysigt med magen, jag hoppas att liten är snäll mot dig!



Kram

Postat av: Sandra

Härligt att få scrappa loss lite! Martin har varit borta en vecka nu, så jag och Camilla pratade lite om att försöka träffas när han är tillbaka. Och när Camilla dessutom klarat av två tentor som hon hade den här veckan... Så kanske vi skulle försöka hitta en dag nästa vecka? Kanske enklare att ta på mailen!

Kram, Sandra

2008-11-13 @ 18:36:40
URL: http://smamirakel.blogg.se/
Postat av: Articsisters

Fredageftermiddag. Jag tar mig en bloggrunda och kikar efter lite inspiration. Tänkte att jag skulle finna lite tid för pyssel nu i helgen men det är ingen garanti att det blir så. Du äe ju med på min bloggrunda så jag kommer därifrån.



Ljuvliga bilder



Har gjort en kalender – månader med datum – som du kan ladda ner från bloggen:

www.articsisters.blogspot.com



Ha en skön helg

Lisbet

2008-11-21 @ 14:38:38
URL: http://articsisters.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback