Photoshopkurs

för Mikaela går jag nu i maj. Fast tyvärr har jag inte haft tid att sitta och leka så mycket. Men jag läser och sparar!! I förmiddags satt jag iallafall en liten stund och lekte bland annat med ett foto på en tjusig lilja jag fick när jag fyllde härom veckan.

image203

Resultatet är inte alls perfekt, men jag är ändå sjukt nöjd med mig själv!! Känner att om jag bara får tiden så kommer jag nog fastna totalt i denna spännande värld!
Nu ska jag packa min scrapväska för imorrn bli det en miniträff hos Sandra efter jobbet. Ska bli himla trevligt, hoppas jag får lite inspiration!!

Kommentarer
Postat av: Maria Svantesson

Jag är i alla fall mycket imponerad!!! Vad duktig du är!
Kram

2008-05-24 @ 20:52:07
Postat av: Lisbet

Hej hopp---surfade runt och hittade dig.

Om du vill vara med på min bloggrunda så kommenterar du på min sida - glöm inte att skriva din blogadress:

http://minbloggrunda.blogspot.com/

Ha det gott

Postat av: Anna

fin bild! hur har du gjort det? vilket program använde du? (:

2009-05-07 @ 08:48:47
URL: http://annalunda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback