Scrapträff igår...

...och cybercrop på Scrappiz! Var hemma hos Camilla på miniträff igår och scrappade hela dagen, väldigt trevligt!! Eftersom det passande nog var cybercrop på scrappiz blev det några bidrag dit, närmare bestämt tre stycken, de kommer här:

image195

Denna skulle vara i svart-vitt förutom ett foto eller stämpel i färg. Rubriken är snyggt glittrig, men det framgår tyvärr inte av fotot...

image196

Den här är till en färgutmaning, minst två färger (av grönt, gult, lila, turkos, brun, rosa och röd tror jag det var) skulle vara med. Fotot är från vårt bröllop i somras, tjejerna som var med på möhippan.

image197

Den sista är till skiss för DT. Ordet nöjd skulle vara med.
Även den här rubriken är blingig och fin och under står det" äntligen är dagen här - jag ska bli din fru".

Nu vill dottern ut och rasa av sig påskäggsenergin... Bara att pälsa på sig och följa med!

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad produktiva ni var på er lilla scrapträff!! Jättefina LO:s du gjort. Jag föll för din bröllops-LO, den är så vacker!

Postat av: Sandra

Jättefina! Gillar "Cool" lite extra, är det brads du har i kanten? Jag och Camilla kunde inte träffas igår, men jag fick en del gjort i min ensamhet i alla fall, så jag är rätt nöjd! Kommer du på lördag?
Kram, Sandra

2008-03-24 @ 21:41:25
URL: http://smamirakel.blogg.se
Postat av: Maria S

Vilka jättefina layouter du gjort till croppen!!!
Gillar bokstäverna i "nöjd"!! Stora och härliga!
Kram Maria S

2008-03-25 @ 13:21:07
URL: http://miasun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback