Dt-uppdrag


Japp, jag har fått den stora äran att ingå i
Minelles designteam, tillsammans med Eva, Annika och Martha! Jättekul och spännande, hoppas vi kommer få många skojsiga uppdrag och trevligt samarbete (betvivlar jag inte iofs :-)).
Det var min lilla scraphemlis... ;-P

Förövrigt är jag glad idag då vi har hittat en himla trevlig stuga i Danmark som vi ska bo i en vecka i sommar tillsammans med en annan familj. Verkade som en supermysig stuga i ett mysigt område, tror det kommer bli hur bra som helst! Och det bästa var att den veckan vi ville ha var ledig, alla veckor runtomkring var uppbokade! Ibland ska man ha tur. Hoppas vädret den veckan bestämmer sig för att vara soligt!!

Oj vad svamlig man kan vara så här på natten... Nu ska jag jobba istället... Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback