god söndag!

Dags att uppdatera lite... Egentligen borde jag ligga och sova inför nattens arbete, men för en gångs skull när jag får sova hur länge jag vill, kan jag inte... Typiskt!
Har istället fotat lite layouter...Jullayouterna gjorde jag på träffen i ABF-lokalen förra helgen. Även "måste ringa"-LOn påbörjades där.

image172

Man ser ju tyvärr inte riktigt vad det står, men det handlar om min förkärlek för adventsstjärnor, julgranar och annat julmys...

image173

image174

Handlar om Stellas starka behov av att ringa sin farmor... *fnissar* Det måste ske från den fasta telefonen i köket och helst det första man gör på morgonen (och sen flera gånger till under dagen förstås). Ser ni att rubriken är härligt luddig??

image175

Ja, den sista talar väl för sig själv...

Igårkväll blev jag plötsligt väldigt inspirerad och gjorde först en LO till SweScrapbook, får se om jag lyckas förminska den så den är ok och får tummen ur att skicka in... Brukar vara lite si och så med det!
Annars kommer den väl upp här som vanligt istället...
Nu ska jag gå och vila lite! Trevlig söndag på er!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hmm... ser nu att pricken över j:et har hamnat på helt fel ställe... Undrar om det är ett tecken på att jag borde sätta in mina LO's i album istället för att ha dem i världens största hög!?

Postat av: Camilla

Vad mycket snyggt du har gjort,gillar allt!!
Fått pennorna än?
Kram

2008-02-19 @ 20:30:58
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com
Postat av: Camilla

Hoppas du fått pennorna och kunnat testa dom nu.
själv borde jag planera vad jag ska packa ner inför morgon dagen tror nog pennorna åker med..
Hoppas vi ses framöver
Kram

2008-02-22 @ 20:53:43
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback