Tredje advent

är det idag och vi har snö!! Är inte det underbart så säg!? I förmiddags trotsade vi plusgraderna och snålblåsten och gav oss iväg till ett ödsligt Sätravallen för lite pulkaåkning. Det var som sagt lite blötsnö, så det gick inte så fort, men Stella tyckte det var roligt iallafall.


Lite matsäck blev det också, mysigt! Särskilt mysigt tyckte Stella det var som åt matsäck sittandes i sin pulka i ett litet, litet hus... Knasfia...



Har som vanligt inte skapat något... Hoppas att inspirationen och orken återvänder när jag får gå hemma. Fick besked i fredags om att jag blivit beviljad havandeskapspenning from 9/1. Det var verkligen skönt, för nu börjar det bli riktigt tungt att gå till jobbet. Blir helt slut av ingenting och är fruktansvärt osmidig... Så jag längtar som en tok efter att få vara hemma och ta det lugnt. Eller iallafall att kunna lägga mig och vila när jag känner att jag behöver det!

Men först har vi ju julen att se fram emot!! :-D Hoppas så att snön kan få ligga kvar tills dess!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad skönt att du fått beviljat havandeskapspenning! Jag och Camilla har pratat lite löst om att träffas under "jullovet", hojta om du är hemma och vill vara med om vi lyckas bestämma något!

God Jul!

Kram, Sandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback