i'm alive....

Jomenvisst, jag lever i allra högsta grad! Har haft en skön semester med mycket slappande och en danmarksvistelse. Hade riktig tur med vädret tycker jag, veckan i Danmark hade vi strålande sol hela tiden, perfekt med tanke på att vi bodde vid havet! Vi hann bada lite här hemma också innan vi for. Bara sista veckan som vädret var lite tråkigt, men det får man väl stå ut med!
Har jag scrappat nåt då? Njae, inte mycket!! Gjorde ett möhippealbum till min kära vän Katta, det är väl det närmaste. Men jag är väldigt sugen och tycker det är lite skönt att det är höst så man kan sätta sig och pyssla med gott samvete! Har handlat en del skojigt på sistone (var tex på Scrapaddicted på hemvägen från Danmark, oj vad dyrt det blev...) så jag känner verkligen för att sätta igång. Måste bara ta mig i kragen och framkalla lite foton! Här kommer ett smakprov från en härlig dansk strand!



Nu är jag tillbaks på jobbet igen, det är lite trögt i början, men ganska roligt trots allt! Fast idag är jag grymt trött. Stella väckte mig tre gånger inatt, det är ingen höjdare när man ska upp fem tycker jag. Men hon somnade ifrån vällingen ikväll så hon är väl lika trött som jag, så förhoppningsvis sover hon gott inatt. Jag tror jag ska gå och lägga mig typ nu! :-D Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Petra

Härligt att du är tillbaka igen!



Jag har någonting till dig i min blogg.

Kram / Petra

Postat av: Sandra

Hej! Jag har saknat dig! Så härligt fotot är, ni verkar haft det riktigt skönt!

2008-08-22 @ 22:42:06
URL: http://smamirakel.blogg.se/
Postat av: Sandra

Glömde ju svara, jag tycker det skulle vara jättekul med en miniträff! Hur har du det med tid framöver? Martin är i Stockholm i morgon, men för övrigt vet jag inte så mycket framöver.

2008-08-26 @ 16:46:13
URL: http://smamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback