Ny scraphörna - äntligen!

Men tyvärr är det inte klart ännu... Eftersom min käre man har legat sjuk hela helgen (och gör fortfarande) har inga hyllor kommit upp än. (jag glömde visst hur man gör när man fixar sånt när jag fick en händig make...)
Stella och jag har varit ute i solen nästan hela dagen, vi plockade vitsippor, släpade ut de apskitiga trädgårdsmöblerna och fikade (efter att vi grovsanerat dem), åkte till Sätravallen och promenerade och kastade pinnar i sjön... Sen har vi gungat på många olika ställen. En lugn men mysig dag!
Vägde mig i morse och det går lite neråt! På två veckor har jag gått ner 2,2kg och minskat 4cm i midjan, det får väl vara godkänt?!
Var på scrapträff i lördags, fick bara gjort en LO, men det var trevligt att träffa scraptjejerna och prata lite strunt! Fick en dutt med inspiration på köpet! :-D
Nu ska jag sova!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Heja Sara! Det är klart att det är godkänt, med beröm!
Kram på dig!

Postat av: Camilla

vad duktig du är!!Grattis!!
Hoppas du får ordning på din nya hörna snart
Hoppas vi ses snart,själv ser jag fram emot helgen,nästa år måste du med!!
Kram

2008-04-25 @ 16:54:12
URL: http://inspiratosa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback