En liten LO

Här kommer en LO som har legat ett tag i gömmorna... Den är väldigt enkel, men jag gillar den jättemycket! (antagligen just för att den är enkel, sån är ju jag...)

image200

Tycker rubriken blev ursnygg! Dekorgummi med lite glossy accents på! :-)

image201

Gjorde en LO igår som jag blev riktigt nöjd med, men jag tror jag måste scanna den för att den ska göra sig på bild... Och scannern orkar jag inte ta fram nu, så den får ni se en annan gång!
Nu ska jag gå och prata med min far som just kom hit. Eftersom han bor i Örebro ses vi inte så jätteofta.
Ha en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kanonfin! Har du skurit ut ramen ur pappret, eller är det en lös ram? Och vad är det för font du stansat med? Någon CB säkert... :-( Jag har också köpt dekorgummi, men inte provat att scrappa med det. Snyggt med lite glossy!

Postat av: Annika

Jätte, jätte, jätte-läckert!! Jag har också ett sådant papper liggande här hemma...nu ser jag ju vad man kan göra med det!!

2008-04-13 @ 16:56:12
URL: http://fotodagbok.sajk.com
Postat av: Christina

Oh vilken vacker LO så fint med ramen runt fotot.
Frågar som Sandra är det en lös eller....

2008-04-14 @ 12:45:40
URL: http://cke.se/scrap/blogg.htm
Postat av: Sara

Svarar här... Det är ett enda mönstrat papper från Urban Lily, fotot sitter bakom pappret i den utskurna ramen. Väldigt praktiskt! :-D

2008-04-14 @ 18:59:55
URL: http://snorsk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback