Dålig på att uppdatera...

... det är jag det... Har ju börjat på mitt nya jobb, det är tredje veckan idag och andra och tredje stället jag hospiterar på. Så det är mycket nytt, information hela tiden. Somnar som en sten på kvällarna... Fast i helgen har jag varit ledig och relativt pigg. Igårkväll scrappade jag till och med lite. :-) Fast jag har ju såklart inte orkat fota, det får bli senare.
Men jag har ju några layouter kvar att visa från stora träffen för två veckor sedan

image140

Den här blev lite skum i färgerna vid fotograferingen. Är en lift av Petras LO i Papp och scraps tävling på söndagen. Lånade åter Annikas "sophisticate" till rubriken, tack snälla! :-D

image141

Denna LO var en bidrag till tekniktävlingen. Man skulle använda tre mönstrade papper, rivet papper, metall, chipboard och egentillverkad dekoration. Tror inte det var något mer...

image142

Den sista LOn är gjord efter söndagens skiss. Älskar det här fotot på Stella, hon ser så fundersam ut!
Kombinationen rött och vitt är visst min grej för tillfället, tycker det är ursnyggt! Särskilt när man bryter av med lite svart... *fniss*
Måste nog komma igång och scrappa lite i veckan, har fått ganska bra ordning i min lilla, lilla hörna nu! Saknas bara en större hylla där böcker och tidningar kan vara och nån form av pappersförvaring, men det vete katten hur jag ska lösa, för golvytan är minimal... Hojta om ni har några bra idéer... :-D
Nu ska jag göra mig redo för dagislämning och dagens arbete! Hoppas att det inte dröjer lika länge innan jag skriver igen.
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad kul det är att se att det inte bara är jag som är rätt förtjust i vitt, svart och rött! Det är SÅ snyggt ihop!

Postat av: Annika K

Oj, vad du varit produktiv på sistone! Finfina som alltid!

Du har blivit utmanad av mig att berätta 7 sanningar om dig själv. Läs mer i min fotodagbok om hur du ska göra!

2007-10-15 @ 21:26:16
URL: http://fotodagbok.sajk.com
Postat av: Sandra

Ups, ser nu att Annika också utmanat dig... Nåja, nu utmanar jag dig också att berätta 7 sanningar!

2007-10-16 @ 21:51:01
URL: http://smamirakel.blogg.se
Postat av: Petra

Superfina LO's! Månne är vitt just nu din favoritfärg på cardstock... ;)hihihi
Kul att "höra" av dig igen, det har varit tyst här ett tag.
Kram

2007-10-20 @ 16:22:56
URL: http://petraunne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback