Nu så!

Tack för uppmuntrande kommentarer, de gör mig lite gladare! Mår bättre även om läget är i stort sett oförändrat.
Idag har jag fotograferat lite och tänkte visa lite vad jag pysslat med sista veckorna...

Först ut är en LO med en bild från julfirandet hemma hos min mormor och morfar från iallafall vad jag tror, julafton 1980. Strutsen som jag har i knät blev favvogosedjur!

image143

Otaliga är våra badbilder på Stella... Hon tycker det är så kul att bada! Det senaste är att hon vill att hela familjen ska bada samtidigt, då är det inte så särskilt gott om plats kan jag säga...
Rubriken vill gärna lossna... Hittade mitt "glossy accents" lim och kom på att det var väldigt länge sen jag använde det, men det syns tyvärr inte på bilden.
De ursnygga filtblommorna är inköpta i blomsteraffären i Ullared efter tips från Eva, tack!! :-) (i löööv Ullared)
image144

Här är en LO i 6x12, har provat formatet åt båda håll, kommer bli skitdyrt när jag måste köpa album sen till alla möjliga och omöjliga format... ;-)
Detta är iallafall ett kort från i våras som jag hittade i gömmorna. Tyvärr är färgerna väldigt dassiga...
Dammade även av mitt Sunshine som legat länge utan användning. Är ju faktiskt riktigt trevligt! Så himla bra det är med en scraphörna där man kan ha sakerna mer eller mindre framme!!
Bara spillpapper tror jag att jag använt till samtliga LO's, förutom cardstock såklart!
image145

Och här kommer en på andra ledden... Uselt foto, den ser mer levande ut i verkligheten trots att det är svartvitt... Lite glitterlim här och där som livar upp men inte syns nu.

image146

Sist ut är en vanlig hederlig 12x12. Fotot är på mig och maken från i somras när vi var på kompisars bröllop. De ställde upp oss med solen rakt i ögonen varför vi ser lite ansträngda ut...
Men som texten berättar fastnar vi sällan på bild tillsammans, därför ville jag ändå scrappa det.
Är mäkta stolt över mitt annorlunda färgval!! :-D

image147

That's all folks! Funderar på om jag ska kanske sätta mig och scrappa lite nu, eller om jag ska vara duktig flicka och göra lite helgfint hemma.
Trevlig helg!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, vad mycket snyggt du gjort! Kan meddela att jag har precis samma problem med mig och maken, finns knappt ett kort på oss två. Och familjefoton är det inte direkt gott om heller...
Har tillbringat ett dygn på sjukhuset med Linn, hon ramlade baklänges från tripp trapp-stolen, rakt på en otäck kant och slog upp ett litet jack. Ambulans in, lite klister på och sedan skulle vi hem. Trodde vi... I väntrummet innan Martin och Julia kom började Linn spy, så det blev tillbaka in och sedan upp på barn. Men nu verkar hon som tur är pigg igen! Hoppas du ska må bättre snart!
Kram, Sandra

Postat av: Camilla

Vad kul att se så mycket nytt och fint!!Jag gillar särsklit den på er två, färgerna är så härliga och hela upplägget med den LOn
är kanon och så är ni så fina med
Hoppas du mår bättre snart
Kram

2007-11-10 @ 21:13:48
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback