Rapport från kaoset...

Hej och hå vad jobbigt det är att flytta!! Påminn mig om att aldrig göra det igen... Nu är vi iallafall på plats i vårt fina hus, lägenheten är städad och nycklarna inlämnade... Återstår gör bara kartongerna... Och de är många...
Vårt förråd är inte riktigt klart ännu vilket resulterar i att vi inte kan ställa in alla våra saker där utan får ha huset som förråd tills vidare. Men det ska bli klart i helgen, så jag ser en ljusning!! :-D
TV och bredband har vi ännu inte begåvats med så vi känner oss lite lagom avskärmade från yttervärlden, fast faktum är att jag tycker det är ganska skönt! (åtminstone att slippa TV:n, tycker det är lite trevligt att umgås!!) Däremot tycker jag det är jobbigt att inte kunna kolla mina mail.
Tur att jag har ett jobb att gå till så jag kan kolla lite på nätet iaf, även om jag inte kommer åt hotmail (nedrans landstinget...)
Nu ska jag gå och avsluta min kurs jag har gått under våren! Ha det gott alla!

Kommentarer
Postat av: Petra

Grattis, eller nått, till inflyttningen. Antar att det känns helt fantastiskt. Kanske lite svårt att fatta att det är klart....(?)
Ses vi på söndag?
Kram

Postat av: Annika K

Hej svejs!
Hur går det med att packa upp och komma till rätta? Det brukar ju ta sin lilla tid. Hoppas jag ser dig på nån träff snart!

Kram, Annika

2007-05-15 @ 18:03:57
URL: http://www.sajk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback