***glad***

I morse vaknade jag med förvåning... Ingen dotter i sängen mellan oss!! Stella sov i sin säng till klockan 7!! Jag gick och la mig illtidigt igår för jag var så trött, tror inte jag vaknade en enda gång under natten. Har nog inte inträffat sedan jag blev mamma (förutom de tillfällen vi haft henne bortlämnad på natten förstås). Så skönt att vakna och känna sig utvilad!

Annars har det inte hänt så mycket här förutom att vi fått upp en och annan kartong och lite gardiner och rullgardiner här och var. Och Stella har fått ett badkar... Stackars liten höll ju på att frysa fast när hon skulle sitta på lilla pallen och duscha utan duschvägg (den kommer först imorgon), vi tyckte så synd om henne så vi var tvungna att köpa ett badkar.

Trädgårdsplanerna gick i stöpet förra helgen då vädrets makter valde att servera hällregn och grävskopan nästan fastnade. Skulle kosta 15000 att bärga den fick vi veta... Huvva, finns skojigare saker att lägga de pengarna på!! Det får helt enkelt torka lite till!!

Fyllde år förra veckan så vi hade kalas i söndags. Trevligt med tjocka släkten här på husvisning och smörgåstårta!! :-D

60740-107

Nu väntar jag bara på att jag ska kunna få till min scraphörna! Är så sugen på att scrappa, men tiden finns inte riktigt just nu... Och har jag bara en liten stund orkar jag INTE släpa fram alla kartonger och väskor, det är alldeles för krångligt och tar på tok för lång tid. Ska ta mig i kragen och planera in en träff i almanackan nu när jag vet datumen i förväg.

Nu ska jag sussa... Natti, natti!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Grattis i efterskott! Förstår att du börjar bli sugen på att scrappa och att det är svårt att få till det. Jag läser ju som en idiot just nu och jag får liksom inget gjort (läs scrappat) förrän boken är slut. Kan tänka att det är ungefär så med dig: att allt måste bli klart innan....

Postat av: Sandra

Hur går det för er med huset? Du måste ju hinna scrappa lite med, det mår man ju så bra av! :-) Fast det finns väl massor att göra med ett nytt hus också...

2007-05-30 @ 11:27:45
URL: http://smamirakel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback