Jag scannar vidare...

Hmm, det borde ju vara enklare att scanna letter eftersom hela får plats på en gång!? När man väl får upp bilden här ser det skapligt ut, men jag är ändå inte helt nöjd.
Mina tjusiga blingdetaljer som skulle skapa en vintrig och glittrig känsla syns ju inte alls, men ni får tänka er frostig Bazzill bling i rubriken och i snöstjärnorna!! Och de blingiga bradsen ska ju också glittra lite mer...
En grej jag däremot är mkt nöjd med är mitt skojiga utbytbara blad till skärmaskinen, jag bara ett, nämligen "riven kant", gillar honom mycket och kanske måste köpa fler... :-D

vinterpromenad
Nästa LO blev lite rumphuggen i själva scanningen. Man kan tyvärr inte se mina snyggt chalkade kanter, men det är ju smällar man får ta! Här har jag rotat djupt i min gamla fotohög, skulle verkligen behöva framkalla lite nytt för att få lite inspiration!!
Men på tal om inspiration fick jag ett härligt paket från Scrapperiet idag, så jag hoppas att jag får lite tid för pyssel ikväll, känner mig hemskt scrapsugen!!
Men nu är det dags för pyjamas och välling till min lilla skrutta!
Jättekram som teletubbies säger :-D

Kommentarer
Postat av: Annika K

Hej Sara! Tråkigt att du inte var med på senaste träffen, jag saknade dig! Du har också varit kreativ på sistone ser jag! Gillar verkligen din stil. Livet när det är som bäst är en så vacker LO, hr du ritat hjärtat själv? Gillade den här vinterpromenaden också, men jag håller med dig om att LO:arna sällan gör sig lika bra på bild som i verkligheten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback