Busfabriken

Här är en lite busig och lekfull LO från vårt besök på Busfabriken härom veckan. Jag har gjort den efter skissutmaningen på swe scrapbook vecka 11.
Busfabriken
Förutom den har det inte blivit mycket scrappat på sistone. Tobbe har haft fullt upp ute i huset och jag och Stella har roat oss kungligt själva! I lördags var vi i Valla med C,E och O. Det blev lek och fika i snålblåsten i lekparken och sedan spanade vi in alla djuren. Stella ville inte åka hem utan var ledsen för att det inte fanns några Bää...

På söndagen var vi på min farmors 85-årskalas , det var massor med folk och de flesta var minst 70... Stella tyckte det var rena paradiset, sprang omkring och undersökte allt och pratade med de flesta... Jag var sååå trött när vi åkte hem fem timmar senare. Kan säga att jag somnade när jag sövde Stella och vaknade kl 23. Hmm, bara att gå upp och borsta tänderna för att krypa tillbaka ner i sängen igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback