Inte mycket nytt...

...på scrapfronten... I mina tankar håller jag som bäst på att skapa placeringskort till bröllopet, men det är ju lite svårt att visa här ;-P
Just nu är jag inne i en nattperiod, slutklämmen innan semestern, känner mig ganska asocial och jag tror min familj tycker att jag är borta alldeles för mycket! Har haft lite svårt att sova på dagarna sista tiden, så det är skönt att det varit skapligt lugna nätter. Peppar, peppar!

Börjar bli lite smånervös inför bröllopet faktiskt! Igår var jag och beställde en superfin tårta som kommer matcha min bukett perfekt! *fnissar* (Ser fram emot alla foton jag kan hänge mig åt sen) Måste väl ta tag i fest- och vigselprogram och placeringskort och sånt snart, men jag har inte riktigt tid eller inspiration just nu. Undrar om de blir bra ifall man gör dem kvällen innan? :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback