Äntligen fru!!

I lördags var det alltså dags!!
Vaknade ganska tidigt och försökte packa ner vad jag behövde... Kändes mest som jag sprang fram och tillbaka i huset.
Klockan 10 var det dags för mig att bli sminkad så Tobias skjutsade mig till Makeup Store. Cicci kom dit och sällskapade med mig resten av tiden fram till fotograferingen. Vi käkade en god pasta efter att ha irrat runt halva stan i jakt på något ställe som hade öppet och inte serverade typ kebab eller något annat som gärna rinner nerför sminket... Fast det gjorde visst pastan oxå... ;-P
Klockan 12 fick vi komma in på hotellet där vi gjorde oss iordning. Jag blev upphämtad av svärfar och blivande maken för transport till Stångån och fotograferingen. Det var perfekt väder och enligt fotografen det bästa ljuset! Hoppas det är sant!! När vi agerat fotomodeller i en timma blev vi upphämtade i en urstilig Ford Anglia och transporterade till kyrkan. Jag var ganska nervös, särskilt när vi stod och väntade på att få gå in.

Väl inne i kyrkan gick det som på räls. Stella var ju nyfiken på vad vi styrde med så hon var såklart med framme vid altaret hela tiden, det gjorde det hela lite mindre dramatiskt för min del iallafall. Hon var jätteduktig och otroligt söt!
Vi svarade ja båda två och sedan kunde jag slappna av!! Björn och Johan sjöng otroligt fint!!

Tyvärr har jag ännu inga kort från kyrkan, så det får bli visning av det senare. Hoppas att alla skickar sina bilder till oss!
Men jag lejde ut min kamera, så några bilder från festen har jag att visa upp:

framme

Här kommer vi fram till festlokalen. Om någon undrar varför jag går med armen bakom ryggen och ser skum ut är det för att alla började fotografera och jag hade min halvcharmiga handväska i handen...

60740-117

Eftersom jag är galen i snittar kastade jag mig över dem... Inte så smickrande foto på mig, men man ser min ursnygga bukett bra iallafall!!

image121

Världens sötaste lilla Stella!!

placeringskort

Så här ser placeringskorten ut!

tårtan

Och supersnygga tårtan som matchar både buketten och bordsdekorationerna (som jag hoppas kunna visa bilder på senare).

skära tårta

Å här är vi då! Tårtan var inte bara snygg, utan även god!

Sedan fortsatte partyt till klockan tre när vi alla var ganska trötta! Men både jag och maken var mycket glada och nöjda med vår dag! Tror inte det kunde blivit bättre!!

Kommentarer
Postat av: Bea

Stort GRATTIS!!! Låter som ni haft en underbar dag!!

Postat av: Fru Johansson

Ett stort grattis, kul att vi gifte oss på samma dag 21/7 2007
:)
Min fotograf sa också att det var perfekt väder ute för fotgrafering!!
MASSA LYCKA TILL KRAMAR FRÅN MIG

Postat av: Petra

GRATTIS!!! Vilken tur ni verkade ha med vädret, vilket känns befogat att säga denna sommar ;)
Du var jättesnygg!
KRAM

2007-07-24 @ 12:34:39
URL: http://petraunne.blogg.se
Postat av: Camilla

Åhh stort GRATTIS. Vad vacker du var och himlans snygg brudbukett och tårtan var ju så läcker.
Kram

2007-07-29 @ 11:37:59
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback