Sömnig...

Sitter på jobbet och föröker hålla mig vaken... Förbannar mig själv för att jag inte tog med något pyssel, inatt hade det passat utmärkt att ha något att göra, då jag är låst inne på övervaket. Suck!
Längtar hem till sovande sambo och dotter!!!

När jag vaknade idag var jag tvungen att kasta mig över mitt "minialbumkit" som jag köpte av Karin på träffen i söndags. Klädde albumet med sådär-resultat... Kanske skulle försöka att inte ha så bråttom jämt, utan vara lite noggrann?! Eller näe, då vore det ju inte jag... Hur som helst blir det säkert jättebra när det kommer i lite sidor med nåt fint på... Fick ju iaf tillfälle att testa min Xyron! Mkt bra uppfinning! Tack Annika för att du övertygat mig om att man måste ha en sån, helt sant!! :-D

Imorgon ska jag se om jag hinner fota och lägga upp mina LO's från träffen.

Nää, nu ska jag se om någon vill byta av mig så jag kan få äta lite, börjar bli hungrig!

Gonatt alla lyckliga som får sova... *tycker synd om mig själv*  tsss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback