Scrapträffen

Här kommer LO nr 2 från lördagen. Ett bebiskort på Stella som jag plötsligt blev jättesugen på att scrappa. Förmodligen för att det gjorde sig så bra ihop med mina nyinköpta knappar från foof-a-la... Fick låna Petras QK Maddie-Anne alfabet som är hur fint som helst! Tack!! :-)
hon är så söt...
Nästa LO är från söndagens skisstävling. Jag köpte mig ett nytt album med nytt format, letter. Var över förväntan skojigt att scrappa i det formatet. Kändes väldigt lätt på något sätt, men det kanske har att göra med att hela rummet jäste av inspiration... ;-P Tänkte att detta skulle bli någon slags "bok om mig".
min far
När den var klar kändes den lite avhuggen. Kom på att jag hade kort på mig från samma tillfälle, så det fick bli en dubbel helt enkelt!
jag
Även här har Petras QK samling varit mig till nytta. Fick låna Studio Classic, tack för det oxå! ;-D

Den sista LOn blev till strax innan vi skulle packa ihop. Tycker det där kortet på Stella är ganska oemotståndligt!! Tyvärr blev fotot lite suddigt, men det är väl smällar man får ta...
ögonsten
Det var det för nu. Hoppas kunna scrappa lite ikväll!

Kommentarer
Postat av: Petra

Varsågod! Det var så lite så.
Tycker du har gjort jättefina alster! Hoppas du får mer gjort, jag kikar alltid in här med spänning.
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback