Scrappat lite

Idag hade jag tid att fotografera några LO's som legat ett tag. Har fortfarande inte klurat ut hur jag ska få in fler foton utan att det känns tjofsigt i detta format... Det kommer väl vad det lider antar jag.
Här är en lo med ett kort på mig och Stella som jag gillar, inte för det är särskilt bra, skuggor och jox, men jag tycker ändå det är fint!!

busfrö

Nästa är en lift av Elle. Hittade en lo på hennes blogg med ett blomhjärta som jag tyckte var hur fint som helst!! Önskar att jag inte skrivit rubriken för hand...
Har kommit på att jag tycker det är lite roligt igen att scrappa bebiskort! Kände mig mätt på det ett tag, men som sagt, nu är det mysigt igen!!

mys

Alla gör så fina LO's med svartvita foton!! Tycker alltid det blir så fint, men kommer aldrig ihåg att göra det själv, så nu bestämde jag mig för att testa! Eftersom jag efter träffen är mer insnöad än någonsin på stickles är alla mina layouter alltid prickiga, streckiga och stickliga i största allmänhet... *fniss* Så även denna! ;-D

min vackra dotter


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jättefina! Och ett bra sätt att få med fler kort på letter (för det är det väl?) är ju att förminska dem. Jag har också oftast bara ett kort med på mina letter-LOs, men vill jag få med fler kort blir det oftast förminskningar eller beskärda kort. Är så impad av din doodling!

Postat av: Bea

JÄttefina LO:s!! DU är ju superduktig på doodling (önskar att jag vore detsamma... Jag får hålla tillgodo med AL:s clearstamps *hehe*

Och vilken söt liten tjej!

Tänk att vi skulle träffas igen efter så många år - superkul!

Kram!
/Bea

2007-02-20 @ 08:37:16
URL: http://bhu136.blogspot.com
Postat av: Petra

Jag är impad över att du överhuvudtaget får in ett foto på letter (med tanke på att jag får kryp i hela kroppen så fort jag hamnar framför ett mindre format än 12x12). Det är kanske där jag har min nästa utmaning!
Ses vi på onsdag?

2007-02-20 @ 10:39:48
URL: http://petraunne.blogg.se
Postat av: Camilla

Vilka härliga layouter och den med svart vita kortet är ju jättefin!!

2007-02-26 @ 19:30:44
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback