Överraskning

Tulpan
Igår hade vi firat Tobbes 30-årsdag med släkt och smörgåstårta. Vi hade bestämt att vi skulle köpa mat på kvällen, trötta efter allt städande... När vi skulle åka till hämtstället skulle vi bara svänga förbi och hämta något hos svärisarna. Tobbe tog ut Stella ur bilen, vilket jag trodde han gjorde för hon somnat, så vi skulle slippa baxa in och ut med henne.. Han gick in med henne och ut kommer istället svärfar och sätter sig i bilen. Ska ni också äta thaimat, frågar jag. Eh, nä vi ska inte äta thai idag säger han och ser lite konstig ut. Sen kommer Tobbe tillbaka och sätter sig i bilen. När vi närmar oss stället vi ska till kör han fel väg. Han åker ner till en parkering vid stan och hoppar ut och säger till mig att göra detsamma. Mycket mystiskt tycker jag och går motvilligt ur bilen. Ses imorrn då, säger han till svärfar som kör iväg med vår bil.
-Tänkte att du och jag skulle gå ut och äta ikväll, vi har barnvakt tills imorrn!
Jag blev typ helt förvirrad och nervös och började fundera på vad jag hade på mig och med mig, men jag kom fram till att jag måste sett skaplig ut med tanke på att vi nyss haft gäster... Lugnade ner mig lite när jag fått smaka på första ölen och bestämma vilken resturang vi skulle gå till!
Det blev grekiskt med melodifestivalen i bakgrunden.... :-D

Imorse sov jag till nästan halv elva, hur skönt som helst!! Tror att jag har världens bästa kille!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh vilken härlig överraskning!!!!!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback