nya stövlar

nya stövlar
Här är den första LOn från träffen, den är gjord efter Petras supersnygga skiss till lördagens skisstävling. Hade tänkt mig bruna brads i cirkeln först, men det blev så fesigt så jag fick luskamma butikerna efter röda brads som såklart var slut, så till slut fick jag köpa två förp med mixade färger för att få till det... Vad gör man inte för konsten... Som tur var kom min snälla mor och min snälla moster förbi just i den vevan, så de köpte mig varsin förp för att Stella skulle bli fin... :-D

Nu hade jag tänkt ladda upp fler alster men det går så trögt nu så jag får återkomma senare.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Den här gillar jag så mycket! Tycker du gjorde helt rätt som fångade upp det röda, även om det blev lite extra brads-förpackningar... Och så fint du doodlar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback