ny frisyr

Idag när jag vaknat (jobbar natt nu) skulle jag åka och klippa mig. Väl i Saras stol funderade vi på vad vi skulle göra och jag kände mig sjukt jävla tråkig i mitt numera ganska långa hår. De som känner mig vet ju att jag brukar klippa av det när det nått ungefär den här längden. Så även idag... Äh, vad fasen, du är ju skitsnygg i håret sa jag till min frissa som hade en lite spretig page. Klipp av det!! Och det gjorde hon!! Känns bra om än lite ovant! Får väl se imorrn när jag ska styla det själv... Kanske utfärdar förbannelser...;-)

När jag ändå var på stan passade jag på att lämna in min nya (eller nja, min julklapps) skärmaskin som skär SNETT... Nästa vecka får jag en ny, tjohoo!!

Nu ska jag gå och dricka kaffe med mina kära arbetskamrater. De säger att vi ska se vem som vann i Let's dance.

Sov gott ni som får!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Spännande, får vi se bildbevis snart ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback